مهمان گرامي سايت انجمن اساسين کريد؛
، براي مشاهده سايت با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


انجمن اساسین کرید
انجمن اساسین کرید

پيام مدير

سلام به بزرگترين جامعه اساسين کريد فارسي خوش امديد assassinscreed.ir assassinsorder.ir تا اصلاع ثانوی دامین ها روی سایت متصل نیستند

مطلب521

تمپلارها در اساسین کرید که بودند

نويسنده : hadieslamkish - در : 3 / 2 / 1391برچسب:بیوگرافی تمپلارها,تلمپارها چه کسانی بودند,دشمان اساسین کرید که هستند, - دسته : <-PostCategory->

Image Detail

اگر شما در سری Assassin's Creed یک تازه وارد بحساب میایید یا آنکه مفهوم داستانی این بازی را بدرستی درک نکرده و این باعث دلگیری شما از داستان بازی شده برای حل این مشکل تاریخچه ی کلی این بازی جمع آوری شده است. در ادامه به توضیحات کامل آن می پردازیم.

بطور کل میتوان گفت داستان بازی برمیگردد به دوران کشمکش های شدید  بین تپملار ها و گروهی که خود را انجمن برادرانAssasssins معرفی کردند.

درباره ی تمپلارها بیشتر بدانید:

تمپلار ها در سال 1119 بوجود آمدند,البته برخی نیز بر این باورند که قرن پنجم میلادی فعالیت هایی مبنی بر وجود گروه داشته اند.گروهthe Knights Templar  راز سازمان یافته ای است که برای تحقق یافتن زندگی بهتر بشری با استفاده از انجام کارهایی و داشتن برتری نسبت به قشر مردم کوشش کرده اند.اما برخلاف تپملار ها,Assassins,افرادی که با داشتن آزادی برخلاف این سیستم خشک تمپلار ها برای نوع بشریت ایستادگی کردند.تمپلارها باور داشتند که این فرمانروایی و انجام خشونت ها تنها راه رسیدن به نیروی فنا ناپذیر ابدیست.بطور کل فلسفه ی جدایی این دو نیروی تاریکی آغاز قرن های خونین است.


در حقیقت از قرن دوازدهم میلادی به بعد موضوع این جدال ها بین AC,Templars درجریان بدست آوردن چیزهایی-ساخته در بهشت بوده است.این چیز ها در اولین تمدن بشری بسیار کارآمد بودند و تکنولوزی بشر را ارتقا داده و همچنین برای شفا دادن,ارتباط برقرا کردن از طریق تله پاتی در مسافت های دور استفاده شده است.حال آنکه این قطعات در طول تاریخ در دسترس تمپلار ها بوده است.تمپلا ها با این item ها برای بدست آوردن جهان و ساختن آن از نو تلاش میکردند.


همچنین می توان  گفت که این قطعات بهشتی تاثیرات زیادی در تاریخ برجای گذاشته است.البته بسیاری براین باورند که که این قطعات نقش بسزایی را درجنگ چندصد ساله ی میان انگلیس و فرانسه ایفا کرده و همچنین قدرت ویرانگر آلمان ها که در جنگ جهانی دوم از خود نشان دادن نیز از در اختیار داشتن همین قطعات بود.


نوسازی انجمن:

باتوجه به داستان  به آنجا رسیدیم که Ezio تمام این قطعه ها را داشت اما ریشه کن کردن تمپلارها با توجه به آنکه سراسر اروپا همچنین حکومت عثمانی را دربر داشتند کار بسیار دشواری بود.اما او بسیاری از مکان تمپلار ها را نابود کرد و تقریبا آنها را ریشه کن کرد.


اما در دوران جدیدی از زمان (دوران روشنفکران) تمپلار ها سعی بر بازسازی خود داشتند تا بتوانند به جایگاه قبلی خود باز گردند.


درحال حاضر اطلاعات بیشتری از آنها  بعد از این ماجرا ها در بازی مطرح نشده است و یوبی هم سعی دارد تا آن اطلاعات را در زمان انقلاب آمریکا نشان دهد.همانطور کهAlex Hutchinson کارگردان خالق بازی می گوید:


"به نظر من نکته ی جالب در اولین سری از این بازیای این است  که تمپلار ها اصلا افراد بی فکری نبودند.می توان گفت آنان افراد نفهمی بودند که سرزمین های زیادی را در اختیار داشتند.آنان افراد متجاوزی بودند.در حال حاضر ما بوسیله ی AC3 می خواهیم به دورانی بازگردیم که حاکمان تمپلار ها فکر می کنند در حال انجام کار درست هستند درحالی که ما به عنوان  افرادی بازی باز کاملا با این عقیده مخالفیم"

این بازی به زودی عرضه میشود و به زودی شما تمپلار های آمریکا-جنگ های سخت-درگیری ها و کشته شدن مردم بسیار و همچنین بودن در هر دو جناح جنگ و بسیاری چیز های دیگر را به عنوان یک Assassin تجربه می کنید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





لينك دوستان


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انجمن اساسین کرید و آدرس assassinscreed.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. با بزرگترین





متفرقه

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار سایت انجمن اساسین کرید:

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 428
بازدید کل : 617670
تعداد مطالب : 473
تعداد نظرات : 127
تعداد اعضا :188

اساسین کرید را حمایت کنید

تبليغات